Etro
Marca italiană de modă Etro a fost înființată în 1968 de Gimmo Etro. Compania, care este încă deținută de familie, este faimoasă pentru produsele de bărbați și femei, modă, accesorii, produse de uz casnic, articole din piele, accesorii de călătorie, încălțăminte, bijuterii și parfumuri.
Una dintre primele surse de inspirație a fondatorului brand-ului a fost modelul unei eșarfe de lână pe care la folosit pe scara larga în primele decenii de dezvoltare a brandului. Este totuși considerată "marcă comercială" și o puteți vedea chiar și în unele dintre cele mai recente colecții ale mărcii!
Prima colecție de parfumuri a mărcii Etro a fost lansată în 1989. Astăzi, marca oferă o gamă largă de parfumuri de nișă pentru bărbați și femei. Modelul șalului de lână poate fi văzut pe aproape toate sticlele de parfumuri, interconectând istoria brandului cu elementele moderne, pentru a crea un design fără întreruperi care îi atrage pe fanii mărcii din întreaga lume.
Parfumurile Etro sunt de calitate și sofisticate. Ele sunt vândute în unele dintre cele mai prestigioase buticuri de parfumuri din lume, printre care celebrul magazin de pe Madison Ave din New York City. Creat cu o măiestrie rafinată, folosind doar materialele de cea mai bună calitate care se găsesc, aceste parfumuri de nișă creează un sentiment de tradiție și modernism.