100% original product Cod produs:

Marca Blumarine este fondată în 1977 de Anna Molinari și soțul ei. Designer Blumarine are 12 parfumuri în baza noastră de parfumuri. Cea mai veche ediție a fost creată în 1988 și cea mai noua este din 2014. Parfumurile Blumarine au fost realizate mai mult...

Floral Lemnos Mosc

Aromatic note: Floral Lemnos Mosc

Categorie: Produse fără ambalaj, PRODUSE PENTRU FEMEI FĂRĂ DE AMBALAJ

STOC EPUIZAT
Preț : 130,12lei

Pentru a acorda atenția necesară tuturor femeilor cu stil și celor care continuă să se bazeze pe aromele clasice și reputate, Blumarine creează Bellissima - mirosul perfect pentru o viață mai frumoasă și mai amuzantă. Acest parfum este dedicat în întregime frumuseții feminine și are ca scop să ne conducă într-o călătorie în țara viselor, pasiunii, iubirii adevărate și a modei de înaltă calitate.

Bellissima creează o ocazie excelentă pentru a vă bucura de aspectul liric al vieții, fiind colorat de melodia sensibilității și a tinereții. Arome ce surpind un întreag buchet de primăvară cu zeci de tipuri de flori sunt amestecate în Bellissima Blumarine și undeva între aceste mirosuri subtilitatea lemnului clasic și mirosul de mosc este în creștere.

Bellissima de Blumarine nu ne impresionează doar cu numele său, dar și cu sticla sa perfectă din sticlă masivă și aproape plutind cu lichidul roz fără sfârșit, cu un miros de femeie, de o prospețime și de primăvară, de momente pe care le avem rămase în trecut, dar care ne poartă în inimile noastre ca mascote.

Notele de vârf: grapefruit, portocală, ghimbir, note de mare

Notele de inima: bujor, floarea pasiunii

Note de inima: mosc, lemn de santal, lemn de cașmir, vanilie

Lansat în 2009.


Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
  1. Tariful pentru livrare este de 3,99 Euro (18,00 lei) pe întreag teritoriu. Livrăm direct la ușa Dvs sau la un biroul preferat FAN Courier.
  2. Dacă comandați produse în valoare de mai mult de 350 lei (80 EURO), livrarea este GRATUITĂ.
  3. Livrarea noastra este efectuată de servicii de curierat.
  4. Livrarea durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare după prelucrarea comenzii (în funcție de adresa de livrare menționată).
  5. Cu o livrare expresă, comanda Dvs va fi livrată în ziua lucrătoare următoare, de luni pînă vineri. Acest lucru este valabil doar pentru orașele mari din România.
  6. Comanda Dvs este procesată în următoarele 24 de ore, de luni pînă vineri. Dacă comandați după ora 16:00, comanda Dvs va fi procesată în următoarea zi lucrătoare.
  7. După procesarea comenzii, veți fi anunțat prin e-mail sau telefon despre data exactă a livrării.
  8. Dacă comandați produse cu statut"2-5 zile", atunci întreaga Dvs comandă va fi finalizată în această perioadă de timp
  9. Pentru fiecare comandă într-o țară străină europeană, taxa fixă pentru livrare este de 6 Euro (28.48 lei) + 1 Euro (4,59 lei) pentru fiecare produs adăugat. Perioada de livrare este de la 2 la 28 de zile lucrătoare (în funcție de țara în care se livrează).
  1. Returnarea bunurilor achiziționate poate fi efectuată în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
  2. Mărfurile trebuie trimise la adresa firmei din Plovdiv, deoarece costul livrării către companie este acoperit de către client. De asemenea, returnarea poate fi făcută și la sediul nostru principal.
  3. Rambursarea 100% a banilor, prin transfer bancar, se efectuează după ce produsul este returnat împreună cu documentele corespunzătoare și verificat de personalul nostru, cu condiția ca toate bunurile returnate să fie în ambalajul lor original (cu toate sigiliile, timbrele și celofanul așa cum au fost primite).
  4. În cazul în care plata a fost efectuată prin intermediul unui card de debit / de credit, restituirea banilor se va face prin metoda de tranzacționare inversă pe cardul utilizat în timpul achiziției,pînă la 7 zile.
  5. Rambursările parțiale vor fi efectuate, în cazul în care mărfurile nu sunt returnate în starea și ambalajul lui original.
  6. "Parfumation.ro" are dreptul să refuze returnarea, dacă vreun produs a fost returnat fără vreo notificare prealabilă.
  7. Ar trebui să utilizați site-ul ODR pentru un conflict, imposibil de rezolvat între Dvs (în calitate de client) și respectivul magazinul online.