100% original product Cod produs: 3605521931146

Născut în 1934, Giorgio Armani este un designer italian faimos, cunoscut pentru linia sa de parfumuri și pentru hainele pentru bărbați. El este un exemplu în care puteți "cuceri lumea" începând de la zero. El a început de la un designer de ferestre mai mult...

Chypre Floral

Aromatic note: Chypre Floral

Categorie: Produse fără ambalaj, PRODUSE PENTRU FEMEI FĂRĂ DE AMBALAJ

STOC EPUIZAT
Preț : 608,10lei
truckLivrare gratuita

Giorgio Armani is an Italian fashion brand for clothes, accessories, and cosmetics. Its founder Giorgio Armani begins his career with simple projects for display windows and reaches the position of a chief designer in the popular fashion company Nino Cerrutti. After 10 years of practice in it, he decided its time for him to develop a fashion project that is entirely his own, and which he later expands with luxury fragrance lines. 

Armani Prive Pivoine Suzhou is part of the collection Les Eaux by Giorgio Armani and is inspired by one of the most fascinating cities in East China, Suzhou. Suzhou is known as the Venice of the East because of its beautiful bridges and canals, and it's part of the list with the world's cultural heritage of UNESCO. Armani Prive Pivoine Suzhou is a perfume in which the strongest fragrance is that of one of the most loved flowers in China, the peony. Its lush, soft scent, mixed with the fragrance of roses in the heart of the perfume, creates a core of pure femininity, which is made lighter by the refreshing top notes of raspberry, pink pepper, and mandarin orange.

Top notes: mandarin orange, raspberry, pink pepper

Middle notes: may rose, rose, peony

Base notes: patchouli, amber, musk

The perfume was released for sale at the end of 2014. 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
  1. Tariful pentru livrare este de 3,99 Euro (18,00 lei) pe întreag teritoriu. Livrăm direct la ușa Dvs sau la un biroul preferat FAN Courier.
  2. Dacă comandați produse în valoare de mai mult de 350 lei (80 EURO), livrarea este GRATUITĂ.
  3. Livrarea noastra este efectuată de servicii de curierat.
  4. Livrarea durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare după prelucrarea comenzii (în funcție de adresa de livrare menționată).
  5. Cu o livrare expresă, comanda Dvs va fi livrată în ziua lucrătoare următoare, de luni pînă vineri. Acest lucru este valabil doar pentru orașele mari din România.
  6. Comanda Dvs este procesată în următoarele 24 de ore, de luni pînă vineri. Dacă comandați după ora 16:00, comanda Dvs va fi procesată în următoarea zi lucrătoare.
  7. După procesarea comenzii, veți fi anunțat prin e-mail sau telefon despre data exactă a livrării.
  8. Dacă comandați produse cu statut"2-5 zile", atunci întreaga Dvs comandă va fi finalizată în această perioadă de timp
  9. Pentru fiecare comandă într-o țară străină europeană, taxa fixă pentru livrare este de 6 Euro (28.48 lei) + 1 Euro (4,59 lei) pentru fiecare produs adăugat. Perioada de livrare este de la 2 la 28 de zile lucrătoare (în funcție de țara în care se livrează).
  1. Returnarea bunurilor achiziționate poate fi efectuată în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
  2. Mărfurile trebuie trimise la adresa firmei din Plovdiv, deoarece costul livrării către companie este acoperit de către client. De asemenea, returnarea poate fi făcută și la sediul nostru principal.
  3. Rambursarea 100% a banilor, prin transfer bancar, se efectuează după ce produsul este returnat împreună cu documentele corespunzătoare și verificat de personalul nostru, cu condiția ca toate bunurile returnate să fie în ambalajul lor original (cu toate sigiliile, timbrele și celofanul așa cum au fost primite).
  4. În cazul în care plata a fost efectuată prin intermediul unui card de debit / de credit, restituirea banilor se va face prin metoda de tranzacționare inversă pe cardul utilizat în timpul achiziției,pînă la 7 zile.
  5. Rambursările parțiale vor fi efectuate, în cazul în care mărfurile nu sunt returnate în starea și ambalajul lui original.
  6. "Parfumation.ro" are dreptul să refuze returnarea, dacă vreun produs a fost returnat fără vreo notificare prealabilă.
  7. Ar trebui să utilizați site-ul ODR pentru un conflict, imposibil de rezolvat între Dvs (în calitate de client) și respectivul magazinul online.