100% original product Cod produs: 8016741942259

Tiziana Terenzi is an Italian family fashion house. Evelino Terenzi established it in 1968 in the provincial Italian city - Catolica. In the beginning, the fashion house was called "Cereria Terenzi" and was engaged in the production of refined aromatic mai mult...

Lemnos Aromatic

Aromatic note: Lemnos Aromatic

Categorie: Parfumuri de nișă, PARFUMURI DE NIȘĂ PENTRU FEMEI

STOC EPUIZAT
Preț : 422,22lei
truckLivrare gratuita

Tiziana Terenzi is a new fashion house that is gaining more and more popularity. It is run by Tiziana and Paolo Terenzi, who are the chief designer and manager of the company. The brand is known for its unique perfumes and aromatic candles. The company was founded in 1968 in Catolica (a provincial town in Italy.) Its founder was the father of Tiziana and Paolo - Evelino Terenzi. He started his business from scratch, reaching a large production workshop from a workplace of 16 square meters. The distinctive feature of the brand is that it produces only Unisex perfumes.

Tiziana Terenzi XIX March is a fresh unisex perfume dedicated to the first spring days. Traditionally, on the night of La Focarina di San Giuseppe, a large fireplace is being built, burning the last winter branches and shrubs to welcome the spring. Once the ritual is over, there is a unique scent of freshness and greenery in the air. XIX March tries to recreate this pleasant smell and cultivate it in a bottle. The aroma is long lasting and suitable for use during spring and summer days.

Top notes: orange, green leaves, mint, nettle

Middle notes: lavender, cinnamon, clove, jasmine

Base notes: sandalwood, cedar, vetiver, musk, nutmeg, rosemary 

The perfume is launched in 2012. 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
  1. Tariful pentru livrare este de 3,99 Euro (18,00 lei) pe întreag teritoriu. Livrăm direct la ușa Dvs sau la un biroul preferat FAN Courier.
  2. Dacă comandați produse în valoare de mai mult de 350 lei (80 EURO), livrarea este GRATUITĂ.
  3. Livrarea noastra este efectuată de servicii de curierat.
  4. Livrarea durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare după prelucrarea comenzii (în funcție de adresa de livrare menționată).
  5. Cu o livrare expresă, comanda Dvs va fi livrată în ziua lucrătoare următoare, de luni pînă vineri. Acest lucru este valabil doar pentru orașele mari din România.
  6. Comanda Dvs este procesată în următoarele 24 de ore, de luni pînă vineri. Dacă comandați după ora 16:00, comanda Dvs va fi procesată în următoarea zi lucrătoare.
  7. După procesarea comenzii, veți fi anunțat prin e-mail sau telefon despre data exactă a livrării.
  8. Dacă comandați produse cu statut"2-5 zile", atunci întreaga Dvs comandă va fi finalizată în această perioadă de timp
  9. Pentru fiecare comandă într-o țară străină europeană, taxa fixă pentru livrare este de 6 Euro (28.48 lei) + 1 Euro (4,59 lei) pentru fiecare produs adăugat. Perioada de livrare este de la 2 la 28 de zile lucrătoare (în funcție de țara în care se livrează).
  1. Returnarea bunurilor achiziționate poate fi efectuată în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
  2. Mărfurile trebuie trimise la adresa firmei din Plovdiv, deoarece costul livrării către companie este acoperit de către client. De asemenea, returnarea poate fi făcută și la sediul nostru principal.
  3. Rambursarea 100% a banilor, prin transfer bancar, se efectuează după ce produsul este returnat împreună cu documentele corespunzătoare și verificat de personalul nostru, cu condiția ca toate bunurile returnate să fie în ambalajul lor original (cu toate sigiliile, timbrele și celofanul așa cum au fost primite).
  4. În cazul în care plata a fost efectuată prin intermediul unui card de debit / de credit, restituirea banilor se va face prin metoda de tranzacționare inversă pe cardul utilizat în timpul achiziției,pînă la 7 zile.
  5. Rambursările parțiale vor fi efectuate, în cazul în care mărfurile nu sunt returnate în starea și ambalajul lui original.
  6. "Parfumation.ro" are dreptul să refuze returnarea, dacă vreun produs a fost returnat fără vreo notificare prealabilă.
  7. Ar trebui să utilizați site-ul ODR pentru un conflict, imposibil de rezolvat între Dvs (în calitate de client) și respectivul magazinul online.